40 rokov skúseností

Geberit a sprchovacie WC

Spoločnosť Geberit si uvedomila potrebu väčšej hygieny a čistoty už v roku 1978 a predstavila prvé sprchovacie WC Geberit. Zatiaľ čo Európa na túto prevratnú novinku reagovala umiernene, v Japonsku bolo za krátky čas v každej druhej domácnosti.

Za posledné štyri desaťročia spoločnosť Geberit neustále rozvíjala a zdokonaľovala svoje sprchovacie WC. Vždy s cieľom ponúknuť zákazníkom maximálny komfort, najlepšiu technológiu, atraktívny dizajn a samozrejme Geberit kvalitu. S líniou Geberit AquaClean sa teraz nový hygienický štandard presunul aj do európskych kúpeľní a s ním úplne nový pocit sviežosti a čistoty.

História sprchovacích WC v obrázkoch

Pripraviť sa. Pozor. ŠTART: 1978

Náčrt prvého sprchovacieho WC Geberit, Geberit-o-Mat

Keď spoločnosť Geberit v roku 1978 predstavila WC sedadlo Geberella a aj kompletné zariadenie Geberit-O-Mat ako prvé WC Geberit s integrovanou funkciou sprchovania – takpovediac kombináciu toalety a bidetu – téma intímnej starostlivosti začala na celom svete vyvolávať skutočné pochybnosti.

Japonci, ktorí sú známi vysokými požiadavkami v oblasti čistoty a osobnej hygieny, sa na vtedajšiu novinku rýchlo naviazali a vo svojej domovine ju dostali na masový trh. Už za niekoľko rokov sa tieto inovatívne toalety vyskytovali v každej druhej domácnosti. V Európe to však trvalo nejaký čas, kým si inteligentné sprchovacie WC našli svoju cestu do kúpeľní.

Spoločnosť Geberit naďalej vyvíjala technológiu sprchovania a vo Švajčiarsku pod značkou Balena predstavila prvé závesné integrované sprchovacie WC, ktoré sa so svojou modernou inštaláciou a podomietkovou splachovacou nádržkou spájalo s celkom novým dizajnom.

AquaClean: 2009

Rieka Mera inšpiráciou pre názov sprchovacieho WC Geberit AquaClean Mera

V roku 2009 sa na trhu objavila úplne prepracovaná línia produktov pod názvom Geberit AquaClean. Od roku 2013 sa neustále rozširuje o dizajnové modely. Na začiatku bola AquaClean Sela, ktorá splnila požiadavku čistého dizajnu kúpeľne a túžbu po pocite sviežosti Geberit AquaClean bez toho, aby vyzerala ako sprchovacie WC.

Pocit sviežosti sa odzrkadľuje aj v názve výrobku: „Sela“ je meno prameňa rieky Inn, ktorá pramení v údolí Engadin. A aj v prípade ďalších sprchovacích WC produktového radu AquaClean patrónmi názvov boli švajčiarske horské toky: Mera a Tuma. Mera pramení v Oberengadine a ponúka perfektný názov pre majstrovské dielo v oblasti dizajnu a revolučnej technológii komfortu.

Modelom AquaClean Tuma v roku 2017 spoločnosť Geberit uviedla na trh kompaktné, všestranné zariadenie pre každú domácnosť. Pomocou kompletného zariadenia a sprchovacieho WC dodávaného ako sprchovacie sedadlo sa aj tie najmenšie kúpeľne môžu rýchlo a jednoducho premeniť na wellness oázu.

Kompletná paleta výrobkov: 2019

Portfólio výrobkov Geberit AquaClean Mera, Sela, Tuma

V roku 2019 sa rodina výrobkov AquaClean rozšírila o AquaClean Sela, ktorú navrhol Christoph Behling. Elegantné a estetické sprchovacie WC sa hodí takmer do každej kúpeľne. Vysoko kvalitné sprchovacie WC bolo vybavené ďalšími optimalizovanými funkciami a ponúka ešte viac pocitu pohody.

Modelmi Mera, Sela a Tuma spoločnosť Geberit teraz ponúka vhodný produkt pre každú požiadavku: Od flexibilného WC sedadla až po elegantné kompletné zariadenie.

Stiahnuť brožúru  (7.1 MB)

O nás

Skupina Geberit je lídrom na európskom trhu sanitárnych výrobkov s globálnou pôsobnosťou. Geberit funguje ako ucelená skupina s veľmi silným lokálnym pôsobením vo väčšine krajín Európy a poskytuje prvotriednu kvalitu v oblasti sanitárnych technológii a kúpeľňovej keramiky.

Geberit má 29 výrobných závodov, z ktorých šesť je v zámorí. Centrála spoločnosti sa nachádza v Rapperswil-Jona vo Švajčiarsku. Skupina Geberit zamestnáva 12 000 zamestnancov vo viac ako 50 krajinách a v roku 2018 dosiahla obrat vo výške 3,1 miliardy švajčiarskych frankov. Akcie Geberit sú kótované na burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 sú akcie Geberit súčasťou SMI (Swiss Market Index).