Dôležitá bezpečnostná informácia!
Nebezpečie vznietenia v prípade používania čistiaceho prostriedku dýzy pre zariadenia Geberit AquaClean 8000plus / Balena 8000 vyrobené do marca 2014
Aj napriek našej maximálnej snahe, smerujúcej k vývoju a výrobe vysoko kvalitných výrobkov, sme bohužiaľ dostali na vedomie informáciu, že používanie súčasného čistiaceho prostriedku dýzy môže viesť k pretekaniu kvapaliny do zariadenia a spôsobiť poškodenie, ktoré by mohlo v najhoršom (hoci nepravdepodobnom) prípade, viesť k vznieteniu.
Toto riziko existuje len vtedy, ak sú súčasne splnené obidve skutočnosti:
• Použitie čistiaceho prostriedku pre dýzy Geberit
a súčasne
• ide o zariadenie Geberit AquaClean 8000plus alebo Balena 8000 s dátumom výroby do marca 2014
Ak vlastníte jedno z menovaných zariadení, ktoré bolo vyrobené pred marcom 2014 a súčasne používate čistiaci prostriedok dýzy, potom si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste bez odkladu vykonali nasledujúce opatrenia:

Neskôr vyrobené zariadenia, ktoré nepredstavujú nebezpečenstvo môžu byť rozpoznané nalepeným sériovým číslom na vnútornej strane krytu: pozrite nasledujúci obrázok.
Ak sa na Vás spoločnosť Geberit ešte písomne neobrátila, , kontaktujte nás, prosíme, na nasledujúcom telefónnom čísle: +421 904 713 315
1. Vypnite zariadenie tak, ako je to uvedené na nasledujúcom obrázku.
2. Zapínajte zariadenie iba počas používania a po použití ho opäť vypnite. Bezpečná prevádzka je teda možná aj v prípade, že v nádržke sú zostatkové množstvá čistiaceho prostriedku dýzy.
3. Ak na podlahe zistíte prítomnosť stôp po kvapkaní, ponechajte zariadenie kompletne vypnuté a kontaktujte zákaznícky servis spoločnosti Geberit na telefónnom čísle +421 904 713 315.
4. Akékoľvek fľaše čistiaceho prostriedku dýzy, ktoré máte ešte k dispozícii už nepoužívajte. Nedopĺňajte žiadny čistiaci prostriedok, aj keď svieti červená kontrolka. Aj v prípade, keď nie je použitý žiadny čistiaci prostriedok na dýzy, je po každom použití zabezpečené prepláchnutie dýzy čistou vodou. Nový čistiaci prostriedok pre dýzy Vám zadarmo pošleme ihneď, keď bude dostupný.
Náš zákaznícky servis sa telefonicky obráti na všetkých známych majiteľov zariadení, ktoré môžu predstavovať potenciálne riziko, aby diskutovali o následných postupoch, najmä o tom, či je potrebné vymeniť niektoré komponenty – ak ste doteraz nedostali žiadny list, tak nemáme kontaktné informácie a musíme sa preto spoliehať na to, že budete kontaktovať Vy nás. Dodržiavanie vyššie uvedených pravidiel, však, medzičasom úplne eliminuje možnosť nebezpečenstva.
Ak chcete zväčšiť fotky, kliknite na plus.
-
Otázky a odpovede pre koncových používateľov:
-
Môžem naďalej používať svoje zariadenie?
Pokiaľ je sieťový vypínač po každom použití vypnutý tak, ako je znázornené na vyššie uvedenom obrázku, zariadenie môže byť aj naďalej používané bez rizika.
-
Kto zabezpečí riešenie a kedy?
Riešenie organizuje spoločnosť Geberit. V súčasnosti ešte nie je možné oznámiť, kedy sa to uskutoční v jednotlivých prípadoch. Náš zákaznícky servis bude telefonicky kontaktovať všetkých známych koncových používateľov. Napriek našim najlepším snahám to však môže trvať niekoľko týždňov, vzhľadom na počet zariadení, ktoré je potrebné skontrolovať. Prosíme Vás o porozumenie.
-
Chcel by som mať okamžite riešenie. Potrebujem zariadenie každý deň.
Spravili sme maximum pre to, aby sme mohli túto situáciu vyriešiť rýchlo a natrvalo. Okamžité riešenie bohužiaľ nie je z dôvodu vysokého počtu zariadení nachádzajúcich sa na trhu možné. Každodenné bezpečné používanie je možné, pokiaľ zariadenie po každom použití vypnete.
-
Čo mám robiť so starými fľaškami čistiaceho prostriedku dýzy?
Staré fľaše čistiaceho prostriedku dýzy nesmú byť za žiadnych okolností ďalej používané. Existujúce zásoby čistiaceho prostriedku môžu byť zlikvidované vo WC s následným spláchnutím. Prosím, informujte pracovníka nášho zákazníckeho servisu, ktorý Vás bude kontaktovať, či ešte máte čistiaci prostriedok dýzy. Tento prostriedok Vám samozrejme nahradíme ihneď po tom, ako bude k dispozícii jeho nová receptúra.
-
Je hygienické používať funkciu sprchovania aj bez čistiaceho prostriedku dýzy?
Áno, aj keď je nádrž na čistiaci prostriedok dýzy prázdna, po každom použití sa vykonáva prepláchnutie čistou vodou.
-
Čo robiť, keď displej zariadenia signalizuje, že nádrž na čistiaci prostriedok dýzy je prázdna?
Keď je signalizovaná prázdna nádržka (červená kontrolka svieti), nedopĺňajte ju ničím. Aj vtedy, keď sa čistiaci prostriedok nepoužíva, je po každom použití naďalej zabezpečené čistenie čistou vodou. Nový čistiaci prostriedok dýzy Vám pošleme ihneď, ako bude k dispozícii.
-
Môže môj inštalatér vylúčiť riziko?
Nie. Keďže iba výrobca je oprávnený vykonať výmenu potenciálne nebezpečných elektronických súčastí, zdvorilo Vás žiadame, aby ste sa výlučne spoliehali na spoločnosť Geberit.
-
Pre Partnerov Geberit AquaClean a inštalatérov
Ak ste predajcom čistiaceho prostriedku dýzy od spoločnosti Geberit (veľkoobchod, maloobchod alebo inštalatér), v tom prípade si Vás dovoľujeme požiadať o bezodkladné vykonanie nasledovných opatrení:
Ak sa na Vás spoločnosť Geberit ešte písomne neobrátila, kontaktujte nás, prosíme, na nasledujúcom telefónnom čísle: +421 904 713 315.
1. Existujúce skladové zásoby vyraďte zo sortimentu.
2. O ďalšom postupe sa s Vami dohodneme. Ak Vás spoločnosť Geberit už písomne kontaktovala, tak všetko ostatné je uvedené v danom liste.
Úprimne sa ospravedlňujeme všetkým našim zákazníkom a partnerom za nepríjemnosti, ktoré vznikli v súvislosti s touto záležitosťou.
Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás na nasledujúcom telefónnom čísle: +421 904 713 315.
-
Otázky a odpovede pre veľkoobchodníkov a inštalatérov:
-
Čo mám robiť so zvyškovými zásobami čistiaceho prostriedku dýzy?
Prosím, ukončite ihneď predaj čistiaceho prostriedku dýzy. Vráťte existujúce zostatkové zásoby do spoločnosti Geberit, ktorá Vám za to samozrejme vystaví dobropis. Ak ste od nás nedostali žiadnu korešpondenciu, kontaktujte nás (telefónne číslo: +421 904 713 315 ).
-
Čo mám robiť s potenciálne dotknutými zariadeniami?
Všetky zariadenia vyrobené po marci 2014 nepredstavujú žiadne riziko a môžu byť používané bez nebezpečenstva. Z dôvodu overenia tejto skutočnosti, Vás žiadame, aby ste nás kontaktovali a uviedli sériové číslo zariadenia.
-
Na zákazníckej toalete máme rôzne zariadenia. Čo máme robiť?
V takýchto prípadoch prosím postupujte podľa pokynov pre koncových používateľov.
-
Môžem sám eliminovať riziko?
Nie. Iba výrobca môže vykonať výmenu potenciálne ohrozených elektronických častí zariadenia. Prosíme Vás, aby ste zákazníkov s potenciálne ohrozenými zariadeniami odkázali výhradne na spoločnosť Geberit.
-
Čo môžem urobiť na ochranu potenciálne ohrozených zákazníkov?
Veľkoobchodníci a inštalatéri môžu pomôcť identifikovať potenciálne rizikové zariadenia. Keďže nie všetci zákazníci sa zaregistrovali v spoločnosti Geberit, prosíme Vás, aby ste nám zaslali adresy zákazníkov, ktorí od Vás zakúpili potenciálne dotknuté zariadenia alebo kúpili od Vás čistiaci prostriedok od roku 2011. Spoločnosť Geberit bude kontaktovať príslušných koncových používateľov priamo, aby mohli byť vykonané nevyhnutné úkony na zariadeniach. Vďaka tomuto nebudú týmto problémom zaťažení veľkoobchodníci ani inštalatéri.
-